יעוץ ארגוני

דרך חדשה בארגון שלך

עסקים רבים מתמודדים עם מגוון רחב של אתגרים ניהוליים ועסקיים האופייניים לחיים של ארגון מודרני ודינאמי. מצבי משבר, אי וודאות ותהליכי שינוי חיצוניים ופנימיים מתמשכים. לעיתים גם שינויים במפת התחרות, בהעדפת לקוחות, ברגולציה ובמגמות העסקיות, כמו גם שינויים בתחום העסקת עובדים ותהליכי עבודה. אתגרים אלה מחייבים את הארגון לצמיחה ולשינוי ואת המנהלים בארגון לשכלל את יכולות הניהול.

לפתח תהליכי קבלת החלטות יעילים, לפעול במצבי עמימות ושינוי, להתאים את הארגון לניהול גמיש תוך הוכחת ביצועים משופרים ויעילות מתמדת. הצורך של הארגון ביוזמה, התפתחות וגמישות הופך לחיוני ואף הישרדותי.
פעמים רבות קיים  קושי  להביא לשינוי מתוך המשאבים הניהוליים והמקצועיים של  הארגון עצמו. לרוב, פריצת הדרך, תגיע בעקבות נקודות מבט מקצועיות חדשות ואובייקטיביות על החברה. ייעוץ ארגוני וליווי מנהלים, הניתן ע”י דמות חיצונית – בלתי מעורבת, יכול להביא לשיח הארגוני רעננות, חדשנות ונקודות מבט חדשות ואובייקטיביות יותר.
הכול מתחיל ונגמר באנשים. אני מציעה לכם, חברות וארגונים, ליזום על פני להגיב, לפתח ולשכלל את הנכס היקר שלכם – ההון האנושי.

כיצד להתמודד עם טלטלות ושינויים העלולים להשפיע על תהליכי העבודה והתוצאות העסקיות?

בחינת המבנה הארגוני והתאמתו ליעדים העסקיים, בחינה של תהליכים ושגרות ניהוליות.

ייעוץ במהלך מיזוגים ורכישות.

תהליכי צמצום והתייעלות – ייעוץ והדרכה למנהלים בביצוע תהליכי פרידה מעובדים. הליווי נעשה משלב גיבוש ההחלטה בהנהלה, הבניית התהליך, הדרכת המנהלים, תקשור לעובדים, ליווי והטמעה, עד ליצירת המבנה הארגוני המחודש. עבודה עם הנהלות בתהליכי גיבוש חזון ואסטרטגיה.

חושבים רחוק?

התמחות בייעוץ לחברות SU, בשלבים השונים של התפתחות החברה; משלב ההקמה, תוך התאמת מבנה החברה ועיצוב התרבות הארגונית.
הכרות וניסיון עם האתגרים הייחודיים המאפיינים חברות SU, מנהליהם ובעיקר המייסדים.
הובלת תהליכי גיוס של הנהלה בכירה ומעורבות בבנייה של דירקטוריונים.
עבודה משותפת עם קרנות ההון סיכון בחברות הפורטפוליו שלהן.

ליווי וייעוץ בהיבטים של מבניים וניהוליים.

ביצוע אבחון ארגוני, איתור הנושאים לשינוי, בנייה של תוכניות עבודה והטמעתן.
חיבור המנהלים והעובדים לחזון ולייעוד של החברה, תוך גיבוש האסטרטגיה העסקית.