אימון ויעוץ לניהול קריירה

מחפשים עבודה? רוצים לעשות שינוי? חושבים על הצעד הבא בקריירה? 

תוחלת החיים, אורח החיים, העולם המשתנה ללא הרף, כל אלה מציבים אתגרים ויעדים חדשים גם בתחום התעסוקה והקריירה האישית. לעתים, שפע האפשרויות מבלבל. לעתים, נדמה כי האופציות דווקא נסגרות… כך או כך חיפוש  יעוד מקצועי ומיקוד מקצועי, הופך  לתהליך מורכב ורב פנים, הדורש מבט מן החוץ ועזרה ממשית ממי שמתמחה בתהליכי ניהול קריירה. האימון והייעוץ הם תהליך הפותח מרחבי אפשרויות חדשים, מסיר מחסומים ופחדים, תוך התאמה אישית ליכולות, לפוטנציאל ולתשוקות.

זהו תהליך משולב של אימון וייעוץ. כדי להגיע להישגים בעלי ערך, התהליך משלב בין בחינה אישית והתבוננות פנימה לבין מתן ארגז כלים פרקטי ליישום בשטח. הכוונה היא לדייק ככל האפשר. להרגיש שהמודעות העצמית לגבי מה מתאים, תעלה במהלך הייעוץ וכך גם הידע וההיכרות עם המקצועות השונים ושלל האפשרויות, כך שבתום הייעוץ תתקבל החלטה ממקום שלם, בטוח יותר ומודע יותר, עם תחושת הישג ומיקוד.

למי מתאים יעוץ ואימון קריירה?

יעוץ ואימון קריירה מתאים לאנשים הנתקלים בקשיים בשלבים שונים: בחירת מקצוע ראשון, מעברי קריירה, מעבר משכיר לעצמאי ופתיחת עסק, התמודדות עם פיטורים, קושי להחזיק מעמד בעבודות, בעיות ביחסים בעבודה, ועוד. , בנית חזון, פרישה, התמודדות עם קריירה והורות ועוד. התהליך כולל למידת מיומנויות שונות, עדכניות וחשובות להתמודדות בשטח.