אימון וליווי מנכ"לים

להיות יד ימין ואשת סוד דרך עבודה משותפת, אחד על אחד. בין אם מדובר בארגון צעיר עם מספר עובדים או ארגון וותיק ורב עובדים, תפקיד המנכ"ל הינו תפקיד תובעני ולעתים מוצא עצמו המנכ"ל בודד בצמרת. כיועצת ארגונית אני מהווה דמות שותפה לסוד ולתהליכים באשר הם וכמובן, מביאה לשיח זה מניסיוני ועושרי המקצועי.

מאחר והמבט שלי אובייקטיבי, אני משמשת כיד ימין נטולת אינטרסים. מעמד זה מאפשר למנכ"ל  קבלת משוב אמיץ וברור, בשילוב עם תמיכה, חיבור לעוצמות, לערכים ולחזון האישי.

פיתוח הנהלות וצוותים – אימון וייעוץ ניהולי

עבודה משותפת עם מנהלים וצוותיהם בהקניית מיומנויות ניהול ושיפור האפקטיביות הניהולית, ליצירת מיקוד, מחויבות ועמידה ביעדים העסקיים.
התמחות מיוחדת בעבודה משותפת עם דירקטוריונים והנהלות בכירות, בתהליכים של אבחון והערכה למטרות פתוח ושיפור ביצועים והגברת האפקטיביות הניהולית. עבודה ברמה הפרטנית וברמה הקבוצתית, לשיפור מיומנויות הניהול, לשכלול הממשק והקשר בין חברי ההנהלה, ולהגברת הליכוד והמחויבות האישית והקבוצתית.

קרא עוד >

תהליכי הערכה למנהלים בכירים
למטרות מיון ופיתוח אישי ומקצועי. התהליך כולל אבחון בעזרת ראיונות עומק, ניתוח שאלונים אישיים, כתיבת חוות דעת ומתן משוב לנועצים ולצוות ההנהלה. התהליך כולל בניית תוכנית פיתוח אישית ומקצועית, המבוססת על תהליך האבחון ומשלבת מיומנויות ותכנים מעולם האימון.

אימון מנהלים אישי או קבוצתי
עבודה משותפת ואישית עם מנהלים, בשלבים השונים של תפקידם הניהולי, החל מכניסה לתפקיד ניהולי חדש, והמשך בהתמודדות עם האתגרים השונים שתפקיד ניהולי מזמן. פיתוח והקניית מיומנויות ניהול ושיפור האפקטיביות הניהולית.
השתתפות המנהלים בקבוצת אימון המעניקה פיתוח מיומנויות של תקשורת בינאישית מקדמת, העצמת מערכות יחסים חיוביות התמודדויות אפקטיביות עם קונפליקטים ומחלוקות. יצירה של אמון ופתיחות כתנאי ליחסי עבודה טובים ומקדמים, עבודת צוות אפקטיבית, מיקוד, רתימה, אחריות אישית, העצמה, מימוש עצמי ומנהיגות אישית.

קבוצת אימון פנים אירגונית
קבוצות אימון בארגונים ובחברות הוא תהליך להתקדמות קבוצתית המובל על ידי מאמן מקצועי. התהליך נוצר מתוך כוונה לאפשר למשתתפים לקדם ולהשיג מטרות ניהוליות ומקצועיות הנגזרות ממטרות העל הארגוניות, תוך ניצול האנרגיה המשותפת, הידע והחכמה של המשתתפים.

באימון קבוצתי הדגש אינו על הידע החיצוני שמספק המאמן, כפי שמקובל בתהליכי הנחייה מוכרים, אלא על מאגר העוצמות והמשאבים של חוכמה, יצירתיות, תמיכה, ידע, ניסיון וקשרים של המשתתפים בקבוצה, אותם הם חולקים ביניהם, תוך יצירת שיתופי פעולה להשגת מטרות אישיות וארגוניות.

האימון, שהמשתתף עובר בקבוצה, מאפשר לו, בין השאר, לשמוע וללמוד איך האחרים בקבוצה מתמודדים בתחום שהוגדר ולתת ולקבל התייחסויות של שאר חברי הקבוצה המתאמנת בנושא המשותף.

קבוצות אימון בארגונים תורמות רבות לשביעות רצון של העובד, יוצרות תחושת שייכות, הזדהות ומחויבות גבוהה להשגת המטרות הרצויות לארגון. בנוסף להשגת המטרות שלשמן נבנתה הקבוצה, הרי משתתפיה זוכים גם בשיפור במיומנויות של תקשורת בינאישית, עבודת צוות ושת"פ, כמו גם, הנהגה ומובילות.

סגור <

כיצד להתמודד עם טלטלות ושינויים העלולים להשפיע על תהליכי העבודה והתוצאות העסקיות?

בחינת המבנה הארגוני והתאמתו ליעדים העסקיים, בחינה של תהליכים ושגרות ניהוליות.
ייעוץ במהלך מיזוגים ורכישות.
תהליכי צמצום והתייעלות – ייעוץ והדרכה למנהלים בביצוע תהליכי פרידה מעובדים. הליווי נעשה משלב גיבוש ההחלטה בהנהלה, הבניית התהליך, הדרכת המנהלים, תקשור לעובדים, ליווי והטמעה, עד ליצירת המבנה הארגוני המחודש. 
עבודה עם הנהלות בתהליכי גיבוש חזון ואסטרטגיה.

קרא עוד >

איך להתמודד עם טלטלות ושינויים העלולים להשפיע על תהליכי העבודה והתוצאות העסקיות?

  • בחינת המבנה הארגוני והתאמתו ליעדים העסקיים.
  • ייעוץ במהלך מיזוגים ורכישות.
  • תהליכי צמצום והתייעלות – ייעוץ והדרכה למנהלים בביצוע תהליכי פרידה מעובדים. הליווי נעשה משלב גיבוש ההחלטה בהנהלה, הבניית התהליך, הדרכת המנהלים.
  • תקשור לעובדים, ליווי והטמעה, עד ליצירת המבנה הארגוני המחודש.
  • עבודה עם הנהלות בתהליכי גיבוש חזון ואסטרטגיה.

סגור <

חושבים רחוק?

התמחות בייעוץ לחברות SU, בשלבים השונים של התפתחות החברה; משלב ההקמה, תוך התאמת מבנה החברה ועיצוב התרבות הארגונית.
הכרות וניסיון עם האתגרים הייחודיים המאפיינים חברות SU, מנהליהם ובעיקר המייסדים.
הובלת תהליכי גיוס של הנהלה בכירה ומעורבות בבנייה של דירקטוריונים.
עבודה משותפת עם קרנות ההון סיכון בחברות הפורטפוליו שלהן.

ליווי וייעוץ בהיבטים של מבנה ארגוני ושגרות ניהוליות.
ביצוע אבחון ארגוני המאפשר איתור הנושאים לשינוי ובהתאם, בנייה של תוכניות עבודה ליישום והטמעה.
חיבור המנהלים והעובדים לחזון ולייעדי החברה, תוך גיבוש האסטרטגיה העסקית.