אימון אישי - Coaching Therapy

האימון הוא תהליך רב עצמה, המסייע לאנשים לחולל שינוי בחייהם, ליצור פריצת דרך ולהשיגמטרות מתוך רצון לשינוי. זהו מסע אישי פנימי שהאדם עורך עם עצמו יחד עם מאמן, מתוך כוונה להכיר את פנימיותו טוב יותר, להכיר את החלקים האותנטיים שלו  ובהתאם לנסח רצונות וחזון לחיים.

בתהליך האימון אני משלבת את גישת האימון התרפיסטי, תהליך המשלב שיחות עומק והתייחסות  להיבטים רחבים הקשורים לאישיות המתאמן, ליחסים ולחיים, בשילוב עם עשייה מקדמת. מדובר באימון המחבר את האדם אל כוחות הנפש שלו, תוך חיזוק המוטיבציה הטבעית לאושר, אופטימיות והצלחה.

האימון כולל מתן כלים  מעשיים המאפשרים עשייה ממוקדת, מאתגרת, שהמתאמן לוקח על עצמו, תוך שהוא רותם את מחויבותו ושאיפתו לשינוי, מתוך כוונה להשיג התקדמות בחייו, להגשים ולחוות סיפוק, הגשמה והצלחה.

איך לנצל הזדמנות חד פעמית? כשאנחנו עומדים בפני אירוע מכריע, בנושאים אישיים ומקצועיים. כמו ראיון עבודה, קידום מקצועי, שיחת הערכה, אירועים אישיים ובינאישיים אקוטיים ועוד, חשוב מאוד שנגיע אליהם במיטבנו ונדע לקראת מה אנחנו הולכים ונהיה מוכנים ומסוגלים להפיק מהסיטואציה את המקסימום.

קרא עוד >

אירוע משמעותי הוא הזדמנות מצוינת ל"מרתון" חיזוק, העצמה ושיפור ביצועים.
יעד ברור, מוטיבציה גבוהה וצורך מובהק בגיבוש הגרסה הטובה ביותר של האישיות שלנו לקראת האירוע הופכים את התהליך לאפקטיבי במיוחד.
במרבית המקרים מדובר בהזדמנויות פז שלא ניתן יהיה לשחזר, לרוב גם אין למתאמן זמן רב להכנות. במקרים האלה לא מדובר בשינויים עמוקים ותהליכים משמעותיים שדורשים זמן ועבודה עצמית מאומצת, כמו בתהליכי אימון אישי אחרים. מטרת האימון במקרה הזה היא ללמוד להפיק את המקסימום מעצמנו, כדי לקרב את עצמנו למצב הרצוי. אימון קצר מועד  הוא אינטנסיבי  וכולל הבנה והכרה עצמית מהירה.

אירועים משמעותיים דורשים מכל אדם גיוס של מירב המשאבים הפנימיים, לכן אני מציעה אימון קצר מועד וממוקד של מפגש או שניים.

סגור <

תרפיית המפגש הינה גישה טיפולית מעצימה העוזרת לבני זוג, ולאנשים באופן כללי במערכות יחסים, לייצר אינטימיות, רכות ודיאלוג במרחב החיים המשותפים.
גישה ייחודית זו מאפשרת למבקשים לפתור קונפליקטים או לשפר את התקשורת הבינאישית והקשר, לבחור בדרך אחרת, לחולל שינוי ולצאת ממאבק, לקשר המבוסס על הקשבה עמוקה, חמלה והתפתחות משותפת.

קרא עוד >

בתהליך נאיר את נקודות החיכוך במערכות היחסים בעזרת כלים מעשיים המאפשרים פריצת דרך ליצירת אמון, פתיחות, צמיחה והבראת הקשר. בנייה של אמון, פתיחות ואינטימיות, יעניקו לבני הזוג כלים ופילוסופיית חיים ליצירת דרך חדשה בזוגיות בפרט, ובתקשורת בכלל.
האימונים מיועדים לכל אדם המבקש סיוע בבניית תקשורת זוגית חזקה, יציבה ויעילה בתוך מרחב חומל.

סגור <