המלצות של אימון אישי ואימון קריירה:

" הגעתי לשירה בנקודת זמן בחיים שלא כל כך ידעתי מה אני רוצה ובטח שלא ידעתי לדייק את זה, ובעיקר לא שאלתי את השאלות הנכונות. בתהליך שנמשך כמעט שנתיים (עם הפסקות) היא הכינה אותי, סייעה לי ובעיקר הכווינה אותי גם בעשייה וגם באלו שאלות לשאול את עצמי. לאורך כל התהליך הרגשתי שמעבר למאמנת אישית, יש לי מעין פסיכולוגית וחברה שאפשר לספר הכל ולהתייעץ על הכל. מעבר לדמות האימהית- חברית שחוויתי ממנה לאורך כל הדרך, שירה נתנה לי את התחושה שהיא איתי בתהליך במאהאחוז. מומלצת לכל מי שמחפש את ייעודו, את השלב הבא בחיים או אפילו סתם בשביל לדבר❤️. הגעתי לשירה בנקודת זמן בחיים שלא כל כך ידעתי מה אני רוצה ובטח שלא ידעתי לדייק את זה, ובעיקר לא שאלתי אתהשאלות הנכונות. בתהליך שנמשך כמעט שנתיים (עם הפסקות) היא הכינה אותי, סייעה לי ובעיקר הכווינה אותי גם בעשייה וגם באילו שאלותלשאול את עצמי. לאורך כל התהליך הרגשתי שמעבר למאמנת אישית, יש לי מעין פסיכולוגית וחברה שאפשר לספר הכל ולהתייעץ על הכל. מעבר לדמות האימהית- חברית שחוויתי ממנה לאורך כל הדרך, שירה נתנה לי את התחושה שהיא איתי בתהליך במאהאחוז. מומלצת לכל מי שמחפש את ייעודו, את השלב הבא בחיים או אפילו סתם בשביל לדבר❤️ "
אביתר ברטונוב
28/12/2020
"הגעתי אל שירה בתקופה בה לא עבדתי כשנה ועם ספקות לגבי התאמת תחום העבודה שלי אליי. בתקופה בה נפגשתי עם שירה היא עזרה לי לקלף קליפות שהפריעו לי להרגיש, להבין ולבטא את רצונותיי האותנטיים. היא עזרה לי לראות ביתר בהירות את חוזקותיי ועודדה אותי להתייחס למקומות בהם נדרש שיפור תוך חמלה עצמית. ברמה האישית, היה לי מאוד נוח לתקשר עם שירה בצורה פתוחה (ולרב עם הומור), גם לגבי נושאים שלכאורה אינם קשורים ישירות לקריירה, דבר שתרם לאימון בכמה מישורים. בנוסף, שירה עזרה וייעצה לי גם בהתלבטויות בענייני עבודה שצצו בין פגישותינו. כיום אני עובד בעבודה שתואמת את רצונותיי וצרכיי הנוכחיים ומשלים הסבה מקצועית לתחום אחר. אני ממליץ על שירה בלב שלם לכל מי שמרגישים שמשהו לא "עובד" להם בקריירה."
אורי ליאל
9.11.20
"לשירה היקרה,
יש דברים שצריכים לעבור בחיים והם מגדלים, מלמדים ומצליחים, בייחוד אם יש מישהי כמוך שתומכת ומלווה. המון תודה. מודה שנקשרתי. נתראה ונשמע."
אלונה בוסתן
"שירה היקרה,
תודה לך על תהליך מרתק , את מאירה ונעימה ותמיד חיונית . את קשובה ומעודדת חשיבה מעמיקה, נותנת מקום להגיע לתובנות מתוך עצמי ומהמקום הפנימי . עוזרת להתבונן על קשיים פחדים ופרדיגמות שעולות להרהר על קנקנם ומקורם ולהתמודד איתם במבט מחודש ובדרך יעילה ומקדמת. כאשר עולים סימני שאלה ונקודות טריגר את מאתגרת להעמיק ולראות מהיכן זה מגיע ולא לשים בצד אלא לדייק ולראות מה עולה . את מכווינה בדרך נעימה ומכילה , לא שופטת ואמפתית. דחפת אותי להגדיר ולהתמקד למרות הקושי שלי בזה ולא ויתרתי לי . את אמיתית ואותנטית לעיתים מדברת מתוך מקום של אמא מה שמביא עוד נקודת מבט להרגשה של בית. דבריך מעוררים מחשבה והשראה. האימון מיקד אותי , דחף אותי לעשייה, הכנסתי את התרגול האימוני בחיי היומיום . אני בדרך להשגת המטרה , אני יותר מודעת וקשובה ולא פועלת על אוטומט. ניסיתי פרדיגמות מעכבות מחדש ואני מתמודדת עם הפחדים שלי . את משרה הרגשה שאפשר לפנות אליך בעת הצורך וגם מתגמשת במפגשים מה שעזר לנוחות מרבית. למדתי ממך המון, על עצמי , על כלים שיקדמו אותי , על דרכי חשיבה מעמיקות ומתבוננות פנימה , על נקודות מבט רחבות. על מה זה להיות מאמנת יישמת והדגמת לי את מיומנויות האימון בלייב. לוקחת ממך דוגמא להמשך דרכי כמאמנת. אנו לא נפרדות ואמשיך ללמוד ממך.
תודה על כל זאת ועוד "
יאנה קפלן
"שירה האהובה,
אילו אינן מילות פרידה אולי מילות סיכום. אני רוצה להודות לך שירה על תקופה מאוד משמעותית בחיי שהיית בה עבורי כעוגן, מפת דרכים ומראה לשיקוף הרצונות, הצרכים והיכולות. שירה, פעם מישהו אמר לי שמורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים ומורה גדול מעורר השראה. כזו מורה גדולה את עבורי ואני מודה לך על כך. מודה לך על שיחות ללא שיפוט שבעזרתן הצלחתי להיזכר פעם אחר פעם מי אני ומה אני מביאה לשולחן. גם ברגעי סערה הצלחת לעשות לי סדר ושקט ובעדינות שלך להחזירני למסלול. המון תודה שהאמנת בי גם כשאני לא האמנתי בעצמי וראית בי והצלחת להראות לי דברים שלא הצלחתי לראות בעצמי. דרכי טרם הסתיימה אבל אני מאוד מקווה שאעשה אותך גאה.
שלך תמיד"
אשכר
"שירה היקרה,
המון תודה על דרך ארוכה שעברנו ביחד. עזרת לי לעבור תהליך משמעותי, של הסתכלות פנימה על מה שחשוב לי בחיים, מה עושה לי טוב ואיך להמשיך הלאה. אוקיר תמיד את פגישותינו וחצי השנה שעברנו יחד.
בהמון הערכה "
שרון לוברני
"מילים באמת לא יספיקו לבטא את הערכתי ותודתי, עברתי איתך תהליך מדהים של זיהוי עצמי ,זיהוי ערכיי ,חיזוק הביטחון העצמי שלי, הכרה ביכולות שלי ובכישוריי וזיהוי רצונותיי, הקשבה לקולות הפנימיים, בדיקתם ונטרולם בהתאם לרצונותיי. הארת את עיניי בהרבה סיטואציות והוספת כלים להמשך הדרך הרבה משפטים שנאמרו על ידך הישארו חקוקים וימשיכו ללוות אותי בחיי: "דאגה לא מועילה, חשבי במה את יכולה לסייע", "אפשר להתלבט 100 שנה הרעיון הוא לנסות ולא לתת לפחד לחסום אותנו"....(חשבי על הוצאת ספר-אמרות שירה שם הספר יזקף לזכותי חחחח)... בתהליך של 15 מפגשים צמחתי כמו שלא צמחתי בכל העשור האחרון שלי ועברתי הרבה תהליכים לפני שפגשתי אותך. ההנחיה המובנת שלך, הניתוב להכרה בזהותי ובערכיי, האמון שנסכת בי, ההקשבה ההכלה והאמפטיה שלך, העידוד והערכה שגילית כלפיי, החמימות בה קיבלת אותי בכל מפגש-התייחסות חמה ומכבדת. מודה לך מקרב לב על ליווי לדרך של העצמה וצמיחה.
באהבה ובהוקרה "
שולמית
"הגעתי אלייך בצומת קריירה משמעותית, מתלבטת ביחס לזהותי המקצועית ובכיוון אליו מבקשת להתקדם. בתום התהליך מרגישה בטוחה יותר ביכולותיי, מגובשת מקצועית ויודעת היכן המקום שלי ולאן אני מבקשת לכוון את עצמי "
נורית
ניהול משאבי אנוש
"אחרי שנים בלופ של עבודה בתחום שאני בספק אם בחרתי בו, או התגלגלתי אליו, וחיים עם ענן שחור וכבד שמרחף לי מעל הראש של אי סיום לימודים וספק אם יש בי כוחות לעמוד מול כיתה ולנהל שיעור. החלטתי בפעם העשירית בערך, שאני מסיימת את התואר הזה. לא ידעתי ולא שיערתי, אבל נכנסתי לתהליך שינוי מהותי לחיי. בזכות האימון גזרתי את המשימות הענקיות למטלות ברות ביצוע. המפגשים השבועיים נתנו לי כוח ומוטיבציה לייצר תוצאות, להקשיב ללב ולראשונה בחיי לעשות בלי לחשוב על התוצאה המיידית, אלא על התוצאה בתווך הארוך. התובנות מתהליך האימון נשמעות כאוסף של קלישאות, אבל אני אגיד אותם: ללכת עם הלב...אין דבר העומד בפני הרצון...קיבלתי כוח להעז, גושפנקא לעשות טעויות, ופשוט לעשות!!! "
רעות
"מאוד דברה אלי הישירות שלך, ההבנה המהירה שלך בנושאים לא מוכרים לך, ההתחשבות באופן ההתנהלות המפוזר שלי, עבד לי שמצד אחד נצמד ל"שיטה" ומצד שני מאוד נשענת על ניסיון חיים והגיון בריא! עבד לי ההומור שלך והיכולת שלך להתחבר גם לרגשות הקשים שהבאתי הרבה פעמים וגם לצחוק ולקלילות .עבדה לי האופטימיות שלך, והנועם ששרר בחדר בעת המפגשים. אני יודעת שקולך המרגיע ודברייך המעצימים ימשיכו ללוות אותי הלאה!"
סיגלית פוקס
"התהליך נתן לי כלים לזהות דפוסי מחשבה שמעכבים אותי, לפעול ממקום שער לצרכים ולרצונות שלי ולדעת שאוכל גם להתמודד עם קשיים ופחדים. התהליך היה מחזק ומהנה, שפך אור על דברים שאולי הייתי מודעת אבל אף פעם לא קיבלו תשומת לב. אחרי האימון אשים לב מתי אני פועלת בצורה אוטומטית, אשאל את עצמי מה אני רוצה, כדי להישאר עניינית ולא סוערת מול המצבים השונים ש ל החיים. במפגשים אתך שירה אהבתי את ההקשבה האבסולותית שלך יצאתי מהמפגשים איתך חזקה יותר ואופטימית"
סנדרה
"שלום שירה,
אני רוצה שוב להודות לך על עשרת המפגשים הטובים והעוצמתיים שקיימנו, במהלכם גיליתי הרבה דברים על עצמי. אני רוצה לשבח את מקצועיותך, את גישתך האנושית, הסבלנות שלך, ובעיקר האישיות שלך, אותה את מביאה אל תוך האימון באופן מוחלט לדעתי, ולא מאפשרת לשום הפרעה חיצונית שהיא להופיע שם. אני חושב שמאמן יכול להיות רק אדם שיש לו את זה, יכולות מעבר למה שנלמד בקורסים. לך יש את זה ובגדול, אני שמח שזכיתי לפגוש אותם ואותך. הרבה הצלחה בהמשך דרכך ואין ספק דרכינו עוד יצטלבו.
בברכת שבוע טוב"
אדריאן לוינגר
"שירה,
את מאמנת מדהימה. כל מה שרציתי יש בך. שכלתנית, לא מתפלספת, ממוקדת ומעודדת. התבנית עליה התבסס האימון הייתה מצויינת. המהות שלך כמישהי שמגיעה מייעוץ ארגוני, הייתה מתאימה לי ולשאיפותיי...לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה. את מאירת פנים ומסלול חיים. תודה רבה שגרמת לי להאמין בעצמי, לעצמי ועבור עצמי"
ענבר גטר בורשטיין
"האימון בשבילי אומנם התחיל במפגשים שלנו אבל הוא מלווה אותי עד היום בכל מקום ובכל זמן. בזכות האימון אתך רכשתי המון כלים לגישה חיובית לחיים, למדתי להישאר נאמנה לעצמי ולערכים שלי וגם כמובן לשמור על האותנטיות שלי, למדתי למצות את הפוטנציאל שלי ,להציב לעצמי מטרות ולהגיע אליהן בצעדים קטנים והרבה מזה בזכותך שירה !!את באמת מדהימה ואמליץ עלייך בחום רב!
באהבה גדולה!! "
הדס קזולה
"שירה
הארת לי את הדרך, כמו נר בעלטה. תודה! "
ניצה מרבאום
"שירה יקרה
תודה לך על ההכלה והקבלה, את עוטפת את הכול באהבה ובסובלנות. זו הייתה לי זכות להכירך. בשבילי – את אישיות מיוחדת ושלמה. תודה על הכוונתך ועצותייך, על זריקות העידוד. זה היה תהליך מעצים "
גלית כפיר
"ניתנה לי הזדמנות נוספת לכתוב לך תודה. תודה על האמון והאימון, תודה שהקשבת לי ודחפת אותי לעשות את מה שאני אוהבת, שנסכת בי ביטחון, שאמרת לי להיעזר בכוחות הטמונים בי ולבלום את אילו שמנסים לבלום אותי. תודה על המאמץ שהשקעת בלהקשיב לי ולהדריך אותי, ותודה שעזרת לי לעלות על הדרך הטובה ולהגשים את החזון האימון שלי "
מיכלי טלמור
"בזכות האימון יותר ברור לי מי אני, מה אני, ומה חשוב לי בחיים. כל שברי הדברים שאפיינו ובלבלו אותי הסתדרו לי, ונוצרה בהירות. ההגדרה של הערכים ושל החוזקות שלי היוו עבורי מצפן, חזקו אותי ועזרו לי להגשים את הייעוד שלי "
עדי לוי
"רציתי לומר לך – פשוט תודה! על תקופה מבורכת ומופלאה, על למידה, אתגר ועניין מעשיים ומעצימים, שאיחדו ואיגדו את מי שאני לעצמי מגובש ומאוחד יותר מכפי שהייתי עד כה "
ביאן
"האימון בהחלט קיים עבורי את ההבטחה. ההתבוננות הפנימית הייתה חשובה לי, הבהרת המטרות, הצבת היעדים והפוקוס להשגת המטרה. אהבתי מאד את סגנון האימון שלך. אהבתי שהשארת את "העבודה" עבורי, למרות שלא תמיד היה לי קל. היה לי נוח ונעים לעבוד איתך ברמה המקצועית הגבוהה שלך, בידע ובניסיון שיש לך "
פזית דן
"אחרי שנים בלופ של עבודה בתחום שאני בספק אם בחרתי בו, או התגלגלתי אליו, וחיים עם ענן שחור וכבד שמרחף לי מעל הראש של אי סיום לימודים וספק אם יש בי כוחות לעמוד מול כיתה ולנהל שיעור. החלטתי בפעם העשירית בערך, שאני מסיימת את התואר הזה. לא ידעתי ולא שיערתי, אבל נכנסתי לתהליך שינוי מהותי לחיי. בזכות האימון גזרתי את המשימות הענקיות למטלות ברות ביצוע. המפגשים השבועיים נתנו לי כוח ומוטיבציה לייצר תוצאות, להקשיב ללב ולראשונה בחיי לעשות בלי לחשוב על התוצאה המיידית, אלא על התוצאה בתווך הארוך. התובנות מתהליך האימון נשמעות כאוסף של קלישאות, אבל אני אגיד אותם: ללכת עם הלב…אין דבר העומד בפני הרצון…קיבלתי כוח להעיז, גושפנקא לעשות טעויות, ופשוט לעשות "
נעמה